O nas
W Pakom obserwujemy rzeczywistość, która nas otacza i stale podążamy za postępem technologicznym.
We follow the line.
Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1995 roku jako Pakom SC, koncentrując się na handlu artykułami papierniczymi oraz materiałami eksploatacyjnymi do drukarek. W 2002 roku firma przekształciła się w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Chwaszczynie. Dzięki dynamicznemu rozwojowi i współpracy z wiodącymi firmami działającymi branżach takich jak elektronika, transport czy sektor medyczny Pakom szybko zyskał renomę na rynku, dając się poznać jako pewny partner biznesowy. W 2017 roku zrealizowaliśmy budowę nowego budynku produkcyjno-magazynowego, co pozwoliło na zwiększenie mocy produkcyjnych i lepsze dostosowanie się do potrzeb klientów.
W 2023 roku firma oddała do użytku nowoczesny budynek biurowy, który stał się centrum zarządzania i innowacji.
Obecnie nasze portfolio obejmuje produkty dedykowane wiodącym sektorom przemysłu i producentom działającym w wielu różnych branżach. Dbamy o najwyższą jakość produktów i świadczonych usług. Zapewniamy specjalistyczne doradztwo naszego zespołu, na każdym etapie współpracy.
Mając świadomość, że działamy w przestrzeni publicznej chcemy inspirować do dobrych rzeczy.
Tworzymy organizację, w której szacunek zdobywa się przez wiedzę i swoją postawę, w której przyznanie się do błędu jest oznaką siły, a nie słabości.
Optymizm, kreatywność, elastyczność i kompleksowość oferowanych rozwiązań oraz jakość i szacunek dla klienta to główne cechy naszej organizacji.
Za wartość uznajemy pracę z innymi i dla innych, co przyczyniać ma się do rozwoju harmonijnej współpracy z naszymi kontrahentami oraz współpracownikami.
Zapewniamy wyjątkową, rodzinną atmosferę dla wszystkich pracowników, u podstaw której leży zaufanie, uczciwość, otwartość i lojalność.
Na tym etapie dochodzi do wymiany informacji i zidentyfikowania potrzeb i problemów klienta dotyczących konkretnego produktu lub koncepcji projektowej. W tym celu często proponujemy bezpośrednie spotkanie w siedzibie klienta, lub konsultację online.
Często to klient wskazuje konkretne materiały i technologię wykonania, ale równie często
posiłkuje się naszym doradztwem i doświadczeniem w zakresie wskazania najlepszych
rozwiązań dla swojego projektu.
Bazując na zebranych informacjach i materiałach pozyskanych od klienta oraz opierając się
na naszym know-how przedstawiamy koncepcję produktu spełniającego wszystkie wymogi i
wytyczne projektu.
Opracowujemy spersonalizowaną ofertę cenową zawierająca wszystkie niezbędne
informacje dotyczące projektu, surowców, kosztów, czy terminu realizacji korelującą z
zapotrzebowaniem ilościowym.
Opcjonalnie wykonujemy próbki zgodnie z przedstawioną koncepcją. Pozwala to klientowi
na weryfikację jakości produktu, a także na przetestowanie rozwiązania w warunkach
produkcyjnych. Często jest to także etap przygotowania projektu graficznego, który zostaje
udostępniony klientowi do weryfikacji.
W momencie, gdy nasz produkt pozytywnie przejdzie proces kwalifikacji, jesteśmy gotowi
do realizacji zamówienia. W innym przypadku wracamy do etapu koncepcyjnego i
pracujemy nad nowym rozwiązaniem.
Dysponując pełną dokumentacją techniczną, akceptacją projektu graficznego i pozytywną
opinią dotyczącą prototypów, a także akceptacją warunków handlowych przystępujemy do
realizacji zamówienia.
Nie określamy minimalnej ilości zamówienia dla większości produktów. Zawsze będziemy
jednak rekomendować najbardziej opłacalną opcję zależną chociażby od rodzaju i
dostępności surowców z jakich ma być wykonany produkt. Takie podejście pozwala
naszemu zespołowi ekspertów na przedstawianie różnych propozycji ilościowych i
korelujących z nimi kosztów, oczywiście w oparciu o Twoje potrzeby.
Kontaktując się z jednym z naszych doradców techniczno-handlowych sprawnie
poprowadzimy Cię przez proces przygotowania informacji do wyceny.
Niezwykle pomocne będzie jednak, gdy przygotujesz informację o tym jakie właściwości i
wymogi ma spełniać interesujący Cię produkt. Prześlesz nam rysunek techniczny lub
projekt graficzny, oczywiście jeśli nim dysponujesz. Przedstawisz jakie jest Twoje
zapotrzebowanie ilościowe oraz poinformujesz nas dla jakiej branży realizować będziemy
wycenę.
Zespół ekspertów Pakom systematycznie przechodzi szkolenia prowadzone przez naszych
dostawców i najlepszych światowych producentów szerokiej gamy materiałów
przemysłowych, wykorzystywanych w naszej produkcji. Dzięki temu nasi doradcy
techniczno-handlowi są świetnie przygotowani aby wesprzeć Cię na etapie doboru
właściwych surowców spełniających wszystkie oczekiwania i wymogi stawiane
produktowi.
Przygotowujemy oferty najbardziej rzetelnie jak to możliwe. W tym celu niezwykle
pomocny jest przesłany przez Ciebie projekt graficzny lub rysunek techniczny. Jeżeli
jednak go nie posiadasz nasz dział graficzny wesprze Cię w opracowaniu niezbędnej
dokumentacji. Na etapie kwotacji możemy także przyjąć pewne założenia dla koncepcji
produktowej i na tej podstawie wstępnie przedstawić szacowane koszty.
Próbki otrzymasz nieodpłatnie, a ich wysyłkę zrealizujemy na nasz koszt.
Wierzymy, że testowanie etykiet w środowisku i okolicznościach, w których zamierzasz ich
używać, jest jednym z najważniejszych etapów w procesie wdrożenia nowego rozwiązania
lub nas jako nowego dostawcy. Często inwestujemy także w przygotowanie partii
pilotażowych niezbędnych do kwalifikacji rozwiązania, a w przypadku bardziej
zaawansowanych technologicznie produktów partycypujemy w kosztach ich realizacji.
Czas realizacji zamówienia zależy od wielkości zamówienia, zaawansowania
technologicznego produktu, a także dostępności surowców. Najczęściej ustalamy go na
etapie kwotacji. Nasz zespól będzie współpracować z Tobą, aby zapewnić najlepszą
równowagę między jakością a wydajnością, tak aby dotrzymać terminów. Jeśli wyjątkowe
okoliczności wymagają krótszego lead time’u zawsze jesteśmy gotowi Ci pomóc i omówić
rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
Zgodność produktów z dyrektywami takimi jak RoHS i REACH często warunkuje ich
wprowadzenie na rynek europejski. Dyrektywa RoHS, która ogranicza stosowanie
niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, oraz rozporządzenie
REACH, regulujące substancje chemiczne i ich bezpieczne użycie, są niezbędne do
spełnienia wymogów prawnych i ochrony zdrowia oraz środowiska. Dokładamy wszelkich
starań, aby monitorować skład wykorzystywanych surowców oraz nasze procesy
produkcyjne, aby zapewnić zgodność z tymi przepisami.
Kontrola jakości produktów jest kluczowym elementem naszej działalności. W procesie tym
wykorzystujemy zaawansowane technologie i urządzenia, takie jak cyfrowe projektory
pomiarowe oraz skanery inspekcyjne, które automatycznie wykrywają wszelkie
niezgodności. Nasz zespół specjalistów dokładnie weryfikuje każdy etap produkcji, od
surowców po finalny produkt, aby zapewnić, że spełnia on wszystkie wymagania i
oczekiwania klienta. Dzięki temu możemy zagwarantować, że każdy produkt wysyłany do
klienta jest synonimem najwyższej jakości.
Certyfikaty
ISO 9001 to międzynarodowa norma, która określa wymagania, jakie musi spełniać system zarządzania jakością (SZJ) w organizacji. Jej celem jest podniesienie efektywności operacyjnej oraz zwiększenie satysfakcji klientów poprzez systematyczne dostarczanie produktów i usług o najwyższej jakości.
Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001 w naszej organizacji stanowi potwierdzenie, że posiadamy efektywne systemy zarządzania. Dzięki konsekwentnemu doskonaleniu, nieustannie podnosimy jakość świadczonych usług i dostarczanych naszym klientom produktów.
Partnerzy












